نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

توطئه لالیگا برای آزار شاگردان زیدان| رسوایی بزرگ علیه رئال مادرید!

  • کد خبر: ۶۶۷۷۲
  • ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶
توطئه لالیگا برای آزار شاگردان زیدان| رسوایی بزرگ علیه رئال مادرید!
مادریدی‌ها پس از حوادث بازی با سویا می‌گویند این اتفاقات تصادفی نیست.
به گزارش شهرآرانیوز، رئال‌مادرید پس از جنجال‌هایی که در بازی برابر سویا بر سر داوری به وجود آمد، از ناداوری علیه این تیم و «رسوایی بزرگ» صحبت کرده است. رئالی‌ها اعتقاد دارند که تصمیمات داوری علیه آن‌ها تصادفی نیست و مدعی هستند که این موضوع در لالیگا بار‌ها اتفاق افتاده است. سرمربی و بازیکنان رئال‌مادرید که یکشنبه‌شب در ورزشگاه دی‌استفانو میزبان سویا بودند، نمی‌توانستند تعجب خود را از وقایعی که در دقیقه‌۷۴ این بازی سرنوشت‌ساز در تعیین قهرمان لالیگا اتفاق افتاد، پنهان کنند.
 
بازی تا این دقیقه بدون حاشیه خاصی پیش می‌رفت تا اینکه رئال توسط کریم بنزما به یک پنالتی دست یافت؛ اما با دخالت VAR داور به کنار زمین رفت. او با بازبینی صحنه، پنالتی رئال را پس گرفت و برخورد توپ به دست ادر میلیتائو در صحنه قبلی را برای سویا پنالتی گرفت تا ایوان راکیتیچ گل دوم را به مادریدی‌ها بزند. این تصمیم با اعتراض شدید رئالی‌ها در زمین و از روی نیمکت مواجه شد و فریاد‌های «دزدی... رسوایی عظیم... بی‌عدالتی و...» کلماتی بود که در والدبباس طنین‌افکن شد. خشم و عصبانیتی که از‌سوی رئالی‌ها مشاهده شد، مربوط به فقط این بازی و این تصمیم داور نیست و پیش‌زمینه‌ای طولانی دارد.
 
آن‌ها معتقدند که رفتاری مشابه با دیگر‌تیم‌ها از‌سوی داوران لالیگا با آن‌ها صورت نمی‌گیرد. رئالی‌ها شهرآورد مادرید در واندا‌متروپولیتانو را مثال می‌زنند که در صحنه‌ای کاملا مشابه با پنالتی یکشنبه‌شب، خطای پنالتی فلیپه اعلام نشد و رئال از یک ضربه پنالتی محروم ماند. رئالی‌ها معتقدند که در این ۲ صحنه خطا‌ها کاملا یکی بودند و تصمیم داور متفاوت بود. رئالی‌ها معتقد است که رفتاری که داوران با آ‌ن‌ها دارند، عادلانه و برابر نیست و همه این‌ها حاصل فعالیت اکانت‌های مشکوک در شبکه‌های اجتماعی و کمپین ضد رئال‌مادرید است که در‌نهایت برای رئال گران تمام خواهد شد. در هفته‌های اخیر این ظن رئال به تصمیمات مغرضانه داوری علیه آن‌ها افزایش یافته و آن‌ها مطمئن‌اند که این تصمیمات تصادفی نیستند. آن‌ها می‌دانند که قهرمانی در لالیگا آن‌هم با توجه به چنین تصمیمات داوری، اصلا آسان نخواهد بود.
 
رئالی‌ها از گرفتن خطای پنالتی میلیتائو ناراحت هستند و همچنین به خطای دیگری روی کاسمیرو از سوی اسکار اشاره می‌کنند که از سوی داور جریمه نشد و زمینه‌ساز گل اول سویا بود. در بازی‌های قبلی نیز در دیدار برابر بتیس یک خطای هند اعلام نشد، برابر ختافه گل آن‌ها مردود اعلام شد، در ۲۷ بازی حتی یک خطای پنالتی به سود رئالی‌ها گرفته نشد و دنی کارواخال تنها چند ثانیه پس از اعلام پنالتی به سود سویا از سوی داور در اینستاگرام خود نوشت: «عجب رسوایی!» می‌توان گفت که این احساس تمام رئالی‌ها بود و زیدان نیز در پایان بازی به‌سمت داور رفت و از او توضیح خواست.
 
در این بازی البته ادن هازارد توانست در دقایق تلف‌شده نیمه دوم و لحظاتی قبل از سوت پایان بازی گل تساوی را برای سپیدپوشان مادرید بزند؛ وگرنه شاهد اعتراض‌های گسترده‌تری از‌سوی مدافعان عنوان قهرمانی لالیگا می‌بودیم. در پایان بازی زین‌الدین زیدان که همواره به خونسردی و دخالت‌نکردن در کار داور معروف است، به سبک رونالد کومان، سرمربی بارسا، به کنار زمین رفت، ابتدا با داور دست داد و سپس از او در‌مورد پنالتی میلیتائو توضیح خواست.
 
زیزو درباره بازخواست داور گفت: باید در مورد قانون پنالتی کمی برایم توضیح دهید. با داور حرف زدم و به او گفتم که برایم توضیح بدهد. توضیحاتش را داد و تمام شد. او گفت که برخورد توپ به دست میلیتائو پنالتی بود؛ ولی پذیرش این تصمیم برایم سخت است. ما شایستگی کسب ۳ امتیاز را داشتیم؛ ولی همان پنالتی باعث شد به حقمان نرسیم. هرگز دوست ندارم درباره داوری حرف بزنم، ولی امروز کاممان را تلخ کرد. زیدان ادامه داد: خیلی عصبانی‌ام. اصلا توضیح داور قانعم نکرد. هر برخورد توپ به دست در یک نبرد هوایی پنالتی است؟ میلیتائو اصلا توپ را نمی‌دید. بار‌ها دربار‌ه این صحنه‌ها حرف زده شده، ولی چیزی تغییر نکرده است. در‌نهایت بازی تمام شد و طبعا نتیجه عوض نمی‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->